izzyREST
Firma Merco od kilkunastu lat tworzy systemy dla rynku HORECA. Dzięki wielu możliwościom konfiguracji systemy mogą obsługiwać zarówno małe lokale gastronomiczne i hotele jak i duże sieci.
Program IzzyREST
Najważniejsze cechy:
-
praca w systemie Windows,
-
moduł kelnerski również z obsługą mobilną w systemie Android,
-
praca w sieci komputerowej,
-
możliwość instalacji na dowolnej ilości komputerów (bez względu na posiadaną licencję),
-
rozbudowany system uprawnień dla użytkowników,
-
dostęp do programu przez Internet,
-
integracja z portalami pyszne.pl, upmenu.com
-
integracja z terminalami płatniczymi polcard i sixpayments
-
szybka instalacja i konfiguracja systemu (instalacja systemu, wprowadzenie karty menu, cenniki, sale i stoliki, użytkownicy, prawa dostępu itp nie powinna trwać więcej niż 1-2godziny),
-
łatwy mechanizm w pełni automatycznych kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii komputera – pozwalający na odzyskanie danych wraz z instalacją systemu w ciągu kilku minut),
-
mechanizam awaryjnych baz danych pozwalających na pracę w przypadku awarii sieci komputerowej,
-
system automatycznych aktualizacji do nowych wersji,
-
dostępne API do komunikacji ze stronami internetowymi,
-
kilkadziesiąt wbudowanych raportów i wydruków z możliwością ich edytowania, definiowania własnych zestawień, widoków itp.
Funkcje POS:
-
dowolna ilość otwartych rachunków,
-
definiowany układ sali (stoliki, wiele sal),
-
łączenie/dzielenie rachunków,
-
grupowa obsługa rachunku,
-
rozbudowany system uprawnień użytkowników,
-
obsługa rachunków i roliczeń wewnętrznych,
-
obsługa dowolnej ilości drukarek bonowych i monitorów kuchennych,
-
zwrotna informacja dla kelnera z kuchni o realizacji zamówienia,
-
kontrola czasu realizacji zamówień,
-
definiowane wzory wszystkich wydruków,
-
zmiana kolejności bonowania,
-
atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
-
obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.)
-
obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji)
Pizza:
-
dowolnie definiowane składniki pizzy,
-
możliwość automatycznej zmiany ceny przy zamianie skladników,
-
podział pizzy na części,
-
wymiana składników dla osobnych części
Dostawy na telefon:
-
szybkie wyszukiwanie Klienta w/g dowolnego parametru (nr. telefonu, imię, adres itp)
-
podpowiedzi ostatniego zamówienia i ulubionych potraw Klienta,
-
definiowane strefy dostawy,
-
prezentacja adresu dostawy wraz z rejonem dostawy na mapach google,
-
definiowane kierunki sprzedaży (dowóz, odbiór osobisty, w lokalu),
-
przyporządkowanie zamówień do kierowców,
-
system rozliczania kierowców
Rabaty:
-
rabaty procentowe i kwotowe,
-
definiowane uprawnienia do udzielania rabatów,
-
karty rabatowe,
-
bony rabatowe (kwotowe),
-
definiowane przyciski „szybkich rabatów”
Promocje:
-
promocje związane z produktem, grupą produktów lub ilością składników,
-
możiwość ograniczeń czasowych promocji,
-
łączenie promocji z kartami klienta,
Systemy lojalnościowe:
-
zbieranie punktów za poszczególne produkty,
-
wymian apunktów na produkty,
-
karty przedpłacone,
-
karty abonamentowe
Sieć lokali:
-
centralna baza danych,
-
zarządzanie pozycjami menu, cennikami, promocjami w poszczególnych lokalach z centrali,
-
dostęp do baz danych poszczególnych lokali bezpośrednio z centrali,
-
synchronizacja bazy klientów,
-
obsługa wlasnych systemów lojalnościowych i rabatowych z centralnym zarządzaniem i automatyczną synchronizacją danych,
-
centralny magazyn,
-
system zamówień magazynowych pomiędzy lokalami i centralnym magazynem,
-
moduł produkcji w magazynie centralnym zsynchronizowany z zamwieniami z lokali,
-
raporty łączone (z poszczególnych lokali)
IzzyREST mobile:
-
obsługa z dowolnego urządzenia z systemem android (smartfony, tablety),
-
możliwość pracy off-line (bez zasięgu sieci wifi),
-
synchronizacja rachunków urządzenie przenośne – POS (rachunki utworzone na urządzeniu przenośnym widoczne od razu na urządzeniu POS)
-
pełna obsługa rachunków, stolików,
-
łączenie/dzielenie rachunków,
-
obsługa zestawów i kompozycji (pizza)
-
współpraca z drukarkami bonowymi i monitorami kuchennymi,
-
współpraca z drukarkami fiskalnymi
Magazyny:
-
rozliczanie magazynów on-line,
-
dowolna definiowana struktura magazynów,
-
definiowane rodzaje operacji magazynowych,
-
łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań), automatyczne przeliczanie jednostek,
-
obsługa dostawców,
-
inwentaryzacje na dowolny moment, również „wstecz” (z automatycznym przeliczaniem stanów magazynowych),
-
sprawdzanie historii stanu magazynowego na dowolny moment,
-
łatwa, intuicyjna kontrola braków magazynowych
-
tworzenie gotowych szablonów dla operacji magazynowch,
-
przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych),
-
eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt,
-
inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury,
-
dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami,
-
dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet
Część biurowa:
-
łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach – najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami),
-
rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników,
-
tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
-
definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur),
-
obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn,
-
definiowalne wszystkie listy słownikowe,
-
dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
-
szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
-
dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
-
moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
-
automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
-
bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
-
dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
-
możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.),
-
dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
-
współpraca z systemem hotelowym izzyHotel,
-
dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.